Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI HOTELIKU “SUSEŁEK”

Zanim rozpoczniesz zakupy prosimy o zapoznanie się z niniejszą Polityką Prywatności, która określa najważniejsze zasady w zakresie przetwarzania Twoich danych osobowych.

Właścicielem portalu jest Aleksandra Bursztyńska-Kostrzewa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Hotelik Susełek Aleksandra Bursztyńska-Kostrzewa, ul. Kasztanowa, nr 2, 05-830 Nadarzyn, NIP: 7010199366.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w jakiejkolwiek sprawie napisz: hotelik.suselek@gmail.com lub zadzwoń +48 601 155 887

1. Na potrzeby, o których piszemy poniżej zbieramy i przetwarzamy następujące dane osobowe:

1.1. Dane identyfikacyjne. Dane takie jak: Imię, Nazwisko, adres zamieszkania są konieczne do złożenia Rezerwacji, zawarcia umowy, świadczenia usług, prowadzenia obsługi klienta, a także założenia konta użytkownika na portalu. W uzasadnionych wypadkach możemy także żądać podania przez Ciebie numeru PESEL.

1.2. Dane kontaktowe. Adres e-mail jest niezbędny do złożenia Rezerwacji oraz zarejestrowania konta użytkownika na portalu. W zakresie kontaktu z użytkownikiem możemy przetwarzać także numer telefonu naszych klientów.

1.3. Dane dotyczące sprzedaży usług. W celu realizacji zobowiązań wobec naszych klientów oraz w związku z obowiązkami prawnymi możemy przetwarzać dane dotyczące sprzedaży usług takie jak numer rezerwacji, dane dotyczące płatności, dane dotyczące wykonania usługi itp.

1.4. Informacje dotyczące przeglądania portalu. Dane takie jak: czas dostępu, liczba przypadków uzyskania dostępu, adres IP i informacje o zdarzeniach (takich jak błędy, zawieszenia, ponowne uruchomienia i aktualizacje do nowych wersji) i inne dane diagnostyczne, techniczne, informacje o błędach i użytkowaniu, np. godzina i czas korzystania z usług, wyszukiwane terminy wprowadzone przez Użytkownika na urządzeniu oraz wszelkie informacje przechowywane w plikach cookie umieszczonych na urządzeniu Użytkownika.

1.5. Cookies. Na portalu korzystamy z Ciasteczek. Są to dane informatyczne, które są przechowywane na urządzeniu końcowym. Zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania oraz numer.

Jakie dane przetwarzamy?

2. Państwa dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:

2.1.1. przeprowadzenie procesu rezerwacji i wykonania usługi — dane identyfikacyjne, dane kontaktowe -  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);

2.1.2. utworzenie i prowadzenie konta klienta— dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane sprzedaży usług - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) oraz  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy w zakresie prowadzenia konta użytkownika);

2.1.3. rozpatrzenia reklamacji — dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane sprzedaży usług- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);

2.1.4. kontakt w sprawach związanych z realizacją umowy lub ofertą Administratora — dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane dotyczące sprzedaży usług - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);

2.1.5. wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane dotyczące sprzedaży usług - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego przez Spółkę);

2.1.6. marketing bezpośredni — dane kontaktowe - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);

2.1.7. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami - dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane sprzedaży usług— na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych); prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest ochrona interesu majątkowego Administratora oraz użytkowników;

2.1.8. archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów- dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane sprzedaży — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych); prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest posiadanie informacji potrzebnych np. organom państwowym;

2.1.9. analitycznym, polegającym między innymi na analizie danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu z portalu - Informacje dotyczące przeglądania Portalu, cookies — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych); prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest poznanie aktywności użytkowników;

2.1.10. administrowania stroną internetową - Informacje dotyczące przeglądania portalu — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych); prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest sprawne zarządzanie serwisem;

2.1.11. zamieszczenia komentarza na stronie internetowej - dane identyfikacyjne, dane kontaktowe — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);

2.1. W każdej chwili możesz wycofać udzieloną zgodę, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

2.2. Podanie wszystkich danych osobowych jest dobrowolne, jednak:

2.2.1. podanie takich danych, jak imię oraz adres e-mail jest konieczne do wyceny usługi (rezerwacji) i zawarcia umowy (bez tych danych wykonanie usługi będzie niemożliwe);

2.2.2. podanie takich danych, jak imię, adres e-mail, numer zlecenia jest konieczne do rozpatrzenia reklamacji, (bez tych danych rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe);

2.2.3. podanie takich danych, jak imię i nazwisko lub firma, adres siedziby, numer NIP jest konieczne do wystawienia faktury za usługi i wynika to z przepisów prawa (bez tych danych wystawienie faktury nie będzie możliwe);

Cele przetwarzania danych osobowych.

3. Twoje dane osobowe mogą zostać ujawnione naszym partnerom biznesowym - m.in. prawnikom, firmom obsługującym płatności, firmie hostingowej, firmie księgowej, firmie ubezpieczeniowej, firmie odpowiedzialnej za zarządzanie obsługą klienta, firmie dostarczającej nam oprogramowanie, a także podmiotom wspomagających nas w zbieraniu opinii o naszych usługach. Oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Twoich danych osobowych podmiotom prywatnym i/lub publicznym.

Odbiorcy danych

4. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej następuje zgodnie z poniższymi zasadami.

4.1. Administrator Danych Osobowych nie przekazuje Twoich danych osobowych do organizacji międzynarodowych.

4.2. W przypadku gdyby doszło do przekazania danych osobowych do podmiotów spoza EOG odbywać będzie się to na podstawie wyrażonej zgody lub w zakresie niezbędnym do wykonania zawartej umowy.

4.3. Informujemy, że w przypadku przekazywania Twoich danych osobowych do podmiotów spoza EOG istnieje ryzyko braku zapewnienia równorzędnego do wynikającego z RODO stopnia ochrony Państwa danych osobowych przez kraje, w których siedziby mają te podmioty.

Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

5. Twoje dane osobowe będą przechowywane:

5.1.1. przez okres trwania umowy — w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;

5.1.2. przez okres 3 lat lub 6 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń (długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy też nie)

5.1.3. przez okres 6 miesięcy — w odniesieniu do danych osobowych, które zostały zebrane przy wycenie usługi (dokonanie Rezerwacji), a jednocześnie nie doszło do zawarcia umowy, tj. przetwarzanych w celu ewentualnego zawarcia umowy;

5.1.4. przez okres 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu wywiązania się z obowiązków podatkowych;

5.1.5. do czasu cofnięcia zgody — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;

5.1.6. do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów marketingowych;

5.1.7. do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową.

Jak długo przechowujemy dane osobowe?

6. Informacje o przysługujących Ci prawach w związku z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Ci prawo: dostępu do treści danych, prawo do żądania sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.

Wniosek o realizację przysługujących Ci praw możesz zgłosić na adres email  hotelik.suselek@gmail.com.

We wniosku powinieneś podać dane, które pozwolą nam Cię jednoznacznie zidentyfikować.

Państwa prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych.

7. Przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych- do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych niezgodnie z prawem.

Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego

8. Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Twoje dane osobowe i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i strony internetowej w celu ochrony danych, w szczególności szyfrowanie SSL. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem płatności przez naszych klientów będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia. Informujemy, że podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli nasi klienci sami nie zachowają zasad bezpieczeństwa. W szczególności każdy użytkownik powinien zachować w poufności login i hasło do swojego konta na stronie internetowej i nie udostępniać ich osobom trzecim. Informujemy, że nigdy nie zwracamy się do naszych klientów o podanie danych do logowania.

Środki bezpieczeństwa

Masz pytanie o hotelik? Napisz do mnie! 🐰