REGULAMIN FIRMY “HOTELIK SUSEŁEK” ALEKSANDRA BURSZTYŃSKA-KOSTRZEWA

Witamy w Hoteliku Susełek!

Zanim złożysz rezerwację prosimy o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, który określa zasady korzystania z naszych usług. Regulamin zawiera m.in. informacje o sposobach tworzenia rezerwacji, płatnościach i zasadach pobytu Twojego pupila.

Właścicielem portalu jest Aleksandra Bursztyńska-Kostrzewa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Hotelik Susełek Aleksandra Bursztyńska-Kostrzewa, ul. Kasztanowa, nr. 2, 05-830 Nadarzyn, NIP: 7010199366.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w jakiejkolwiek sprawie:
napisz: hotelik.suselek@gmail.com lub zadzwoń: +48 601 155 887.

Słownik pojęć

  • HOTEL - miejsce przeznaczone do czasowej opieki nad Zwierzętami, głównie gryzoniami i królikami, podczas nieobecności ich Właścicieli. Hotel mieści się w Nadarzynie przy ul. Kasztanowej 2, 05-830 Nadarzyn.
  • OPIEKUN - Aleksandra Bursztyńska-Kostrzewa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Hotelik Susełek Aleksandra Bursztyńska-Kostrzewa, ul. Kasztanowa 2, 05-830 Nadarzyn, NIP: 7010199366 lub osoba przez nią wyznaczona.
  • POBYT - okres pozostawania Zwierzęcia w Hotelu.
  • POWIERZAJĄCY / KLIENT / WŁAŚCICIEL - osoba fizyczna lub prawna zlecająca opiekę nad Zwierzęciem.
  • REZERWACJA - oznacza złożenie przez Klienta oferty zawarcia Umowy o świadczenie Usług przez Opiekuna, określające w szczególności rodzaj i liczbę Zwierząt, datę rozpoczęcia i zakończenia Pobytu, a także inne istotne informacje o Zwierzęciu.
  • UMOWA - porozumienie zawarte pomiędzy Właścicielem a Opiekunem, określające warunki pobytu Zwierzęcia w Hotelu na podstawie niniejszego Regulaminu i Rezerwacji.
  • USŁUGA - każde działanie wykonywane przez Opiekuna na rzecz Zwierzęcia i jego Właściciela w ramach Pobytu. Usługi obejmują m.in. zakwaterowanie, wyżywienie, opiekę weterynaryjną, zabiegi pielęgnacyjne, zapewnienie aktywności fizycznej i mentalnej, a także wszelkie inne czynności mające na celu zapewnienie zdrowia, bezpieczeństwa i komfortu Zwierzęcia. Zakres i rodzaj usług świadczonych przez hotel są określone w Regulaminie i mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta.
  • ZWIERZĘ - gryzoń, królik lub inne małe zwierzę domowe, które zostało przyjęte do Hotelu na podstawie umowy zawartej między Opiekunem a Klientem. Zwierzę objęte opieką hotelu musi być zdrowe, zaszczepione zgodnie z wymaganiami hotelu i wolne od pasożytów.
Oto kilka pojęć, które są niezbędne żeby łatwiej zrozumieć niniejszy dokument.

USŁUGI OPIEKUNA

1. Warunki składania Rezerwacji i zawarcia Umowy

  1. Wszelkie informacje o Usługach Opiekuna podane na portalu internetowym, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny.
  2. Cennik Usług udostępniany jest Klientowi po przesłaniu Rezerwacji. Ceny Usług podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  3. Ceny Usług nie uwzględniają opłat dodatkowych takich jak koszty opieki weterynaryjnej, koszty karmy dla zwierząt, koszty transportu. Obowiązek zapłaty kosztów tego rodzaju spoczywa w całości na Kliencie. Opiekun może tymczasowo pokryć te koszty w imieniu Klienta (np. potrzeba nagłej konsultacji weterynaryjnej, zakup suplementów lub leków) - Klient najpóźniej w dacie zakończenia Pobytu zwraca Opiekunowi poniesione przez niego koszty. Powyższe nie dotyczy kosztów dodatkowych powstałych z wyłącznej winy Opiekuna.
  4. Każda Rezerwacja wyceniana jest indywidualnie. Cena Usługi zależy od wielu czynników takich jak: gatunek Zwierzęcia, jego stan zdrowia, ilość Zwierząt, długość Pobytu, stosowanie dodatkowych środków bezpieczeństwa, konieczność podejmowania czynności dodatkowych takich jak podawanie leków, socjalizacja, zabiegi higieniczne.
  5. Najpóźniej w dacie złożenia Rezerwacji, Klient zobowiązuje się do poinformowania Opiekuna na temat stanu zdrowia psychicznego i fizycznego Zwierzęcia oraz jego przyzwyczajeń i aktywności istotnych z punktu widzenia sprawowania prawidłowej opieki.
  6. Opiekun po zapoznaniu się z treścią Rezerwacji, potwierdza jej przyjęcie oraz określa ewentualne warunki dodatkowe świadczenia Usług. Potwierdzenie otrzymania następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail wraz ze wskazaniem, że Rezerwacja została przyjęta i posiada status „potwierdzona”. Potwierdzenie zawiera wszystkie istotne elementy świadczenia Usług (warunki Pobytu, cenę Usług, warunki przedpłaty i warunki płatności).
  7. Opiekun zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Rezerwacji bez konieczności podawania powodu.
  8. Opiekun może uzależnić przyjęcie Rezerwacji od dokonania przedpłaty przez Klienta. Warunki przedpłaty określone zostają w odpowiedzi na Rezerwację. W przypadku braku odwołania Pobytu Zwierzęcia przez Klienta na mniej niż 72 godziny przed jego rozpoczęciem, Opiekun uprawniony jest do zatrzymania całości przedpłaty. W przypadku odwołania Pobytu przez Opiekuna przedpłata zwracana jest Klientowi w całości.
  9. Klient w ciągu 48 godzin od przesłania potwierdzenia Rezerwacji przez Opiekuna składa oświadczenie o akceptacji warunków i zakresu Usług. W tym momencie zawarta zostaje Umowa pomiędzy Stronami, która trwa do momentu zakończenia wzajemnej realizacji świadczeń.
To najważniejsza część umowy, w której powiemy Ci jak wygląda proces rezerwacji i organizacja pobytu.

2. Warunki świadczenia Usług

  1. Właściciel oświadcza, że przed rozpoczęciem Pobytu ujawnił wszystkie informacje dotyczące stanu zdrowia Zwierzęcia, w tym wszelkie choroby, alergie i inne istotne kwestie zdrowotne. Właściciel oświadcza także, że Zwierzę posiada aktualne szczepienia oraz jest odrobaczone. Na wniosek Opiekuna, Właściciel zobowiązuje się przedłożyć książeczkę zdrowia Zwierzęcia lub zaświadczenie od lekarza weterynarii potwierdzające stan zdrowia, wykonane szczepienia i/lub prowadzone leczenie. Odmowa Właściciela w dostarczeniu Opiekunowi książeczki zdrowia i/lub zaświadczenia od lekarza weterynarii może powodować odmowę przyjęcia Zwierzęcia do Hotelu.
  2. Właściciel ma świadomość, że pozostawiając Zwierzę w obcym środowisku naraża je na silny stres oraz pośrednie interakcje z innymi Zwierzętami. W przypadku istnienia przeciwwskazań w powyższym, Klient powinien przedłożyć taką informację Opiekunowi w momencie składania Rezerwacji.
  3. Właściciel oświadcza, że powierzone pod opieką Zwierzę:
    1. może być w silnym stresie i w jego wyniku może doprowadzić do własnego zranienia, zranienia innych zwierząt, zranienia osób lub uszkodzenia przedmiotów znajdujących się w jego otoczeniu;
    2. w czasie aktywności może wchodzić w interakcje z innymi Zwierzętami, w obrębie swojego stada, na tyle intensywnie, że może ulec zranieniu;
    3. w wyniku silnego stresu jego stan zdrowia może ulec pogorszeniu, a nawet może dojść do zgonu;
  4. Właściciel oświadcza, iż nie będzie wnosić żadnych roszczeń przeciwko Opiekunowi lub innym właścicielom zwierząt związanych z okolicznościami, o których mowa w pkt 2.3.
  5. Klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody wyrządzone przez Zwierzę, w tym w szczególności za uszkodzenia osób, innych zwierząt lub mienia.
  6. Opiekun uprawniony jest do podejmowania czynności zmierzających do polepszenia komfortu życia i/lub poprawy zdrowia Zwierzęcia podczas Pobytu. Podjęcie powyższych działań w uzasadnionych przypadkach nie wymaga zgody Klienta i odbywa się na jego koszt.
  7. Klientowi, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu cywilnego, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.).
Opisuje warunki świadczenia usług przez Opiekuna oraz obowiązki właściciela.

3. Warunki Pobytu

  1. Opiekun w czasie Pobytu zapewnia akcesoria takie jak: klatka lub kojec, poidło, miska, kuweta, opcjonalnie domek lub hamak. Opiekun zapewnia także zapas siana, suszonych ziół, wody, warzyw/owoców oraz żwirku drewnianego/trocin/jednorazowych podkładów higienicznych. Wszelkie inne produkty takie jak karma podstawowa, karma ratunkowa, leki, suplementy i inne, zapewnia Właściciel i/lub mogą zostać zakupione przez Opiekuna na koszt Właściciela.
  2. Zwierzęta powinny być dostarczone do Hotelu w transporterze, bez klatki – chyba, że dokonano innych ustaleń w toku dokonywania Rezerwacji lub wymaga tego stan zdrowia Zwierzęcia.
  3. Opiekun zastrzega sobie prawo do skrócenia Pobytu w przypadku gdy Zwierzę stanowi bezpośrednie zagrożenie dla swojego życia lub zdrowia, a także dla życia i zdrowia ludzi, innych zwierząt lub mienia. W takim przypadku Właściciel zobowiązany jest odebrać Zwierzę (osobiście lub przez upoważnioną osobę) w terminie 24 godzin od otrzymania informacji o wypowiedzeniu Umowy przez Opiekuna.
  4. Opłata naliczana jest za każdą rozpoczętą dobę Pobytu. Początek Pobytu liczony jest od chwili przewiezienia Zwierzęcia do Hotelu.
  5. Skrócenie lub odwołanie Pobytu Zwierzęcia niezależnie od przyczyn nie uprawnia Klienta do żądania zwrotu dokonanej opłaty. W przypadku gdy opłata nie została uiszczona, Opiekun uprawniony jest do żądania jej zapłaty w całości.
  6. Przekazanie oraz odbiór Zwierzęcia mogą mieć miejsce między 9:00 a 20:00 – od poniedziałku do niedzieli. Konieczne jest wcześniejsze ustalenie dokładnej godziny odbioru. Opiekun nie gwarantuje swojej dostępności w godzinach innych niż wcześniej ustalone.
  7. Pobyt nie może rozpocząć się i zakończyć się w dni świąteczne (zgodnie z polskim kalendarzem). W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w miarę dostępności Opiekuna, odbiór/przekazanie Zwierzęcia jest możliwe w dni wolne i/lub w godzinach nocnych za dopłatą wskazaną przez Opiekuna.
  8. W przypadku gdy Właściciel nie odbierze Zwierzęcia w wyznaczonym terminie, nie poinformuje Opiekuna o woli zmiany terminu odbioru Zwierzęcia (przedłużenie Pobytu), a także nie podejmie kontaktu z Opiekunem w terminie 5 dni od zakończenia umówionego Pobytu – będzie to równoznaczne z porzuceniem zwierzęcia przez Właściciela. Opiekun zastrzega sobie prawo do przekazania zwierzęcia pod opiekę wybranej organizacji lub właściwej jednostki samorządowej (schronisko). Opiekun może zawiadomić także odpowiednie służby o naruszeniu przez Właściciela przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz.U. 1997 nr 111 poz. 724 z późn. zm.).
Warunki pobytu oraz zasady odbioru lub porzucenia Zwierzęcia.

4. Płatność

  1. Opłata za Usługę musi być uiszczona w całości najpóźniej w dniu rozpoczęcia Pobytu chyba, że Strony ustaliły inaczej.
  2. Po akceptacji warunków Rezerwacji przez Strony dokonana opłata nie podlega zmniejszeniu lub zwrotowi.
  3. Klient zezwala na przesyłanie drogą elektroniczną paragonu, faktury lub innych przewidzianych prawem dowodów zakupu.
Jakie są warunki płatności? Dowiesz się tego w tym rozdziale.

5. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Opiekun.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Opiekuna w zakresie niezbędnym do realizacji Usługi.
  3. Szczegółowe regulacje dotyczące danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności.
Więcej o danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

6. Postanowienia różne

  1. Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim, a w zakresie nieuregulowanym w niniejszym dokumencie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego, a w zakresie dobrostanu Zwierząt także przepisy aktów prawnych odnoszących się do ochrony praw zwierząt.
  2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Opiekunem a Klientem w pierwszej kolejności będą rozwiązywane w sposób polubowny w drodze wzajemnych negocjacji. W przypadku braku uzyskania wzajemnego porozumienia w zakresie kwestii spornych, sprawa będzie rozstrzygana przez sąd właściwości ogólnej.
  3. Opiekun zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego Regulaminu. Dokonując zmian Regulaminu Opiekun zobowiązuje się jednocześnie do publikacji jednolitego tekstu Regulaminu na portalu ze wskazaniem daty obowiązywania zmian, a także poprzez wysyłanie wzmianki o zmianach treści na adres e-mail Klienta.
  4. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na portalu. Regulamin można utrwalić, pozyskać i odtworzyć w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na odpowiednim nośniku lub pobranie go w formacie PDF i zapisanie go w pamięci komputera ze strony internetowej.
  5. Aktualna wersja regulaminu została opublikowana 10.06.2025.
Na sam koniec chcieliśmy dać Ci znać, jak wygląda procedura zmiany regulaminu.

Ostatnia aktualizacja: 10.06.2025